Salát z tofu, řapíkatého celeru, ředkvičky a zeleninového burgeru


Ve svojí naivitě a lenosti jsem si koupila již hotový zeleninový burger. Myslela jsem, jaká to bude pochoutka, navíc zdravá, takže mi to ušetří fůru času a práce, ale nějak jsem se v něm zklamala. Nakonec jsem usoudila, že nejlíp se asi hodí do salátu, pro inspiraci se s vámi o recept podělím.

Když máte doma zbytky, nebo zase chcete jíst zdravě :)



Ingredience:
(asi 2 porce)
2 ks koupeného zeleninového burgeru
4 ředkvičky
1 červená paprika
4 stonky řapíkatého celeru
4 listy čínského zelí
1/2 tofu
3 lž dýňového oleje

Postup:
Burger trochu ohřejeme v grilu a nakrájíme na kousky.
Zeleninu omyjeme a taktéž nakrájíme na kousky (tofu nemyjeme, ale nakrájíme na podobně velké kusy).
Všechno smícháme a zakápneme olejem.
Podle potřeby lze dosolit, ale burger je slaný až až.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.