Muffin nebo koláč (Broskvová buchta podle Connie)

Byla jsem na návštěve u kamarádky Andrei a její spolubydlící Connie pár dní předtím upekla takový, dalo by se říct obyčejný, koláč. Na první pohled taková buchta, nic překvapivého. Ráno jsem si dala kus k snídaní a .... mňam! Takové to bylo ne moc sladké, trochu vláčné, resp. zvlhlé a naprosto neodolatelné. Na to, že to už v pekáči bylo asi 4 dny to chutnalo skvěle. Takže se zde dělím o recept na koláč od Connie. 


Nicméně u mě doma nebyl dostatečně velký pekáč a tak jsem z půlky těsta udělala muffiny. A s tou broskví, paráda. Ač uznávám, že pravý mufíni to nejsou.

Proč to péct? Protože je to snadné, rychlé, vydrží to (pokud se to nesní) a zároveň je to dost nezdravé a tím pádem velice dobré.

Ingredience:
4 vejce
2 hrnky cukru
3 hrnky mouky
1 hrnek oleje
1 lž. prášku do pečiva
1 hrnek sodovky (dodá těstu jemnost, nadýchanost a vláčnost - údajně)

1 kompot broskví

Postup:
vše smícháme dohromady, navrch poklademe broskve a pečeme v předehřáté troubě na 180°C asi 35 minut.


Tip:
Lze servírovat s polité jogurtem, se šlehačkou nebo zmrzlinou.

Pokud chce kuchař udělat velký dojem, může muffiny udělat dvoubarevné přídáním lžíce kakaa do poloviny těsta a pak postupným vrstvením světlého a tmavého těsta. Záleží jen na fantazii.

1 komentář:

  1. Jen mě zaráží, že do BROSKVOVÉ buchty přijdou meruňky :D :))

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.